onsdag 6 maj 2009

Ännu ett steg..

(Lånad från: www.lavaland.se/files/images/LITEN%20tr%C3%)

Allting blir så verkligt. Det faktum att jag börjar bli vuxen och saker nu förändras i hög takt har börjat sjunka in. Jag står i startgroparna för så mycket just nu. Bygger en grund för det som komma skall. Resan, företaget och inte minst bröllopet! Vi skyndar långsamt jag och min babe men hur långsamt vi än tar det så kommer det oundvikligen hela tiden närmre. Familjen blir större, man byter inriktning, flyttar, folk förändras. Det är skönt, uppfriskande rent ut sagt, när man får sådana här ideér dagar som denna. När solen flytt sin kos. då behöver man de här tankarna att allt kan förändras och att det faktiskt gör det också. Oundvikligen.

Nåja, vad jag skulle komma fram till är att bröllopsinbjudningarna blev klara idag. Wiie! Pretty, pretty. Men jag måste införskaffa en låda, en ganska stor låda, till alla bröllopsprylar nu. De har en tendens att spridas likt ett glas utspilld mjölk över hela lägenheten.

Nu, till gymmet!

Inga kommentarer: